DR-Z4S

DR-Z4S_Suzuki_MonsterBike_Warszawa

SUZUKI
DR-Z4S


DR-Z4S

 

Gotowy na każde warunki

Suzuki DR-Z4S jest gotowy na każde warunki. Szybko i sprawnie poradzi sobie z wyzwaniem. Nie ma znaczenia, czy myślimy tu o dziurawych albo szutrowych drogach ostatniej kategorii, czy też o ciasnych, asfaltowych nitkach toru do supermoto.

 

Suzuki DR-Z4S to motocykl, do którego idealnie pasuje hasło „Ready 4 Anything” (gotowy na wszystko).
Ten motocykl zabierze Was w dowolne miejsce na Ziemi, bez znaczenia czy trasa będzie prowadzić asfaltem, czy też trzeba będzie pojechać z daleka od bitych dróg. Przykład Suzuki DR-Z4S pokazuje, w jaki sposób jeszcze bardziej można dopracować maszynę sprawdzoną przez lata i zarazem będącą liderem w swojej klasie.

DOSTĘPNE KOLORY – MODEL 2025

Suzuki DR-Z4S_Suzuki_MonsterBike_Warszawa
Champion yellow No.2 /Solid Special White No.2 (C1C)
DR-Z4S_Suzuki_MonsterBike_Warszawa
Solid Iron Gray (YUD)

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Moc silnika
38 KM (28 kW) przy 8000 obr./min
Typ silnika
4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC
Średnica x skok tłoka
90 mm x 62,6 mm
Masa własna
151 kg
Zawieszenie przód
Teleskopowe upside-down, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe
Rozrusznik
Elektryczny
System smarowania
Sucha miska olejowa
Pojemność oleju (przy wmianie)
1,9 l
Skrzynia biegów
5-stopniowa
Opony Tył
120/80-18M/C 62P, dętkowe
Długość całkowita
2270 mm
Emisja spalin (g/km) (WMTC)
82
Żużycie paliwa (l/100 km) (WMTC)
3,5
Moment obrotowy
37 Nm przy 6500 obr./min
Rozstaw osi
1495 mm
Prześwit
300 mm
Wysokość siedziska
920 mm
Stopień sprężania
11,1 : 1
Zawieszenie tył
Centralny amortyzator, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe
Pochylenie/wyprzedzenie
27.5˚ / 109mm
Hamulce przód
Tarcze
Hamulce tył
Tarcze
Opony przód
80/100-21M/C 51P, dętkowe
Zbiornik paliwa
8,7 l
Szerokość całkowita
885 mm
Wysokość całkowita
1235 mm


Kompaktowy wyświetlacz LCD

 

Kompaktowy i lekki panel wskaźników LCD, ma czytelny wyświetlacz pozwalający zaprezentować motocykliście wiele przydatnych informacji, dotyczących podróży i stanu motocykla.

Wskazanie wyświetlacza LCD obejmują:

  • Prędkościomierz
  • Licznik kilometrów
  • Dwa liczniki przebiegu dziennego (A/B)
  • Wskaźnik włączonego biegu
  • Woltomierz
  • Wskaźnik poziomu paliwa
  • Tryb SDMS
  • Tryb Suzuki Traction Control
  • Średnie zużycie paliwa
  • Chwilowe zużycie paliwa
  • Zegar

 

Wszystkie zostały zaprojektowane w ten sposób, aby były dobrze czytelne i łatwe do szybkiej identyfikacji.

 

DR-Z4S_Suzuki_MonsterBike_Warszawa
DR-Z4S_Suzuki_MonsterBike_Warszawa


Tylna lampa LED i podświetlenie tablicy rejestracyjnej

 

 

Diody LED wykorzystane w tylnej lampie i podświetleniu tablicy rejestracyjnej wyróżniają się kompaktową budową, dużą odpornością na wibracje i znakomitą widocznością nawet w trudnych warunkach pogodowych (mgła, deszcz).


Reflektor LED

 

 

Reflektor w DR-Z4S wykorzystuje diody LED i łączy w jednym module zarówno światła drogowe jak i mijania. Reflektor jest mały, lekki i odporny na uderzenia.

 

V-Strom_800_DE_Suzuki_Warszawa_MonsterBike.pl

SILNIK

Nowy silnik

Nowy silnik DR-Z jest gotów do pokonania każdej trasy, zmierzenia się z krętą i pełną zakrętów drogą lub stawienia czoła innym na torze supermoto. To motocyklista rzuca wyzwanie, w którym z tych miejsc chce rywalizować. Nowy silnik jest gotów do pokonania każdej trasy, zmierzenia się z krętą i pełną zakrętów drogą lub stawienia czoła innym na torze supermoto. To motocyklista rzuca wyzwanie, w którym z tych miejsc chce rywalizować.

Nowy układ wtrysku paliwa

Nowy układ wtrysku paliwa ułatwia rozruch, 10-otworowe wtryskiwacze, które poprawiają rozpylenie paliwa, gwarantując tym samym lepszą wydajność procesu spalania i niższe zużycie paliwa. Osiągi DR-Z4 są imponujące.

Świece zapłonowe

Dwie świece zapłonowe pomagają uzyskać wysoką wydajność procesu spalania i osiągi w całym zakresie pracy silnika.

Zawory ssące

Lekkie tytanowe zawory ssące oraz zawory wydechowe wypełnione sodem poprawiają wydajność spalania i zwiększają osiągi silnika.

SCAS

System wspomagania sprzęgła Suzuki (SCAS) ułatwia obsługę sprzęgła zarówno podczas jazdy na drodze, jak i poza nią, system wpływa również na poprawę płynności i precyzję zmiany biegów.

Nowa chłodnica

Nowa chłodnica z wentylatorem o większej średnicy poprawia chłodzenie silnika Suzuki DR-Z4

Profile krzywek wałków rozrządu

Nowe profile krzywek wałków rozrządu mają wpływ na zwiększenie wartości momentu obrotowego szczególnie w zakresie niskich obrotów.

Nowa konstrukcja

Zmieniona obudowa filtra powietrza i nowa konstrukcja układu dolotowego pomagają zmniejszyć opór przepływu powietrza, co pozytywnie wpływa na poprawę przebiegu momentu obrotowego na niskich obrotach, a w efekcie poprawiają charakterystykę mocy.

PODWOZIE

Tylny stelaż

Lekki aluminiowy tylny stelaż jest tak zbudowany, aby zapewnić kierowcy wygodną pozycję, zapewniając wystarczającą wytrzymałość nawet podczas używania motocykla w trudnym terenie.

Zawieszenie z długim skokiem

Suzuki DR-Z4S prowadzi się łatwo i precyzyjnie, a udało się to uzyskać dzięki zawieszeniu z długim skokiem i dostosowanej do warunków jazdy charakterystyce tłumienia.

Widelce upside-down

Wykorzystane widelce upside-down firmy KYB o dużym skoku oraz w pełni regulowane tylne zawieszenie KYB.

Opony

Model DR-Z4S jest wyposażony w opony typu dual firmy IRC, które gwarantują optymalną przyczepność zarówno na drodze, jak i w terenie.

Hamulce

Hamulce tarczowe, przedni i tylny, zapewniają precyzyjną i stabilną siłę hamowania.

Aluminiowa kierownica

Aluminiowa kierownica wykonana z rury o zmiennej średnicy jest gwarancją wygodnego i pewnego chwytu oraz pomaga pochłaniać drgania podczas jazdy na nierównościach. Wygodne gripy na kierownicy (typu double-wafle) umożliwiają precyzyjną kontrolę ruchu manetki gazu i gwarantują duży komfort podczas jazdy w terenie.

Moduł ABS

Lekki i kompaktowy moduł ABS wpływa na niską masę motocykla, a co się z tym wiąże na precyzyjne i łatwe prowadzenie.

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

Inteligentny system jazdy Suzuki (S.I.R.S.)

Zmienne tryby jazdy (SDMS). Użytkownicy motocykli mogą wybierać pomiędzy trzema trybami jazdy, które różnią się trzema różnymi charakterystykami pracy silnika. Wszystko to po to, by jak najlepiej dopasować ją do umiejętności i warunków panujących na drodze. Różnice są szczególnie dobrze widoczne, podczas dużych zmian obciążenia, gdy manetkę gazu gwałtownie otworzymy do najwyższego zakresu obrotów.

System kontroli trakcji Suzuki(STCS)

Suzuki Traction Control System STCS wykorzystany w motocyklu gwarantuje motocykliście lepszą kontrolę w trudnych i dynamicznie zmieniających się warunkach. STCS nie tylko zmniejsza stres i zmęczenie podczas jazdy, ale daje poczucie większej kontroli nad motocyklem. To z kolei przekłada się na większe bezpieczeństwo jazdy. System monitoruje prędkości przedniego i tylnego koła w czasie rzeczywistym, mierzy obroty silnika sprawdza położenie przepustnicy i włączonego biegu.

Tryb G (Gravel)

Tryb G ma za zadanie uzyskanie maksymalnej przyczepności opony podczas jazdy w terenie, wykorzystując do tego zmianę ustawienia zapłonu i charakterystyki pracy przepustnicy. Tryb ten dopuszcza pewien poziom uślizgu tylnego koła podczas jazdy w terenie. Czas interwencji w trybie G jest nieco dłuższy niż w przypadku dwóch pozostałych trybów pracy kontroli trakcji. W rezultacie motocykl łatwiej się prowadzi na luźnych nawierzchniach, na przykład na szutrach. Ten tryb znakomicie spisuje się podczas pokonywania stromych podjazdów o ograniczonej przyczepności. Pozwala to nawet niedoświadczonym motocyklistom zyskać pewność siebie. Ustawienie trybu G dla modelu DR-Z4S koncentruje się na umożliwieniu mniej doświadczonym kierowcom cieszenia się jazdą w terenie. Dzięki temu zyskują oni pewność siebie, nawet podczas jazdy w trudnych warunkach terenowych, lub na luźnych nawierzchniach.

Układ wspomagania sprzęgła Suzuki (SCAS)

System Suzuki Clutch Assist, zastosowany w DR-Z4S, został precyzyjnie zaprojektowany do potrzeb silnika napędzającego te motocykle Przy konstruowaniu tego podzespołu skupiono się na poprawie charakterystyki pracy sprzęgła, by jak najlepiej spisywało się na drodze, na torze, jak podczas jazdy w terenie. Funkcja wspomagania wykorzystuje precyzyjnie zaprojektowany mechanizm, który podczas przyspieszania powoduje mocniejsze dociśniecie do siebie płytek sprzęgła.

Elektronicznie sterowana przepustnica Ride-by-Wire

Układ umożliwia precyzyjne ustawienie położenia przepustnicy, a co się z tym wiąże dokładne sterowanie przepływem mieszanki. Taki sposób sterowania przekłada się na precyzyjne dozowanie mocy silnika.

Suzuki Easy Start System

Ten system umożliwia uruchomienie motocykla tylko jednym szybkim naciśnięciem przycisku rozrusznika. Gdy skrzynia biegów jest położona w położeniu neutralnym, nie ma nawet potrzeby wciskania dźwigni sprzęgła. Rozrusznik automatycznie wyłączy się w momencie uruchomienia się silnika. Ponieważ funkcja ta jest używana bardzo często, bo podczas każdego uruchomienia silnika, jej wykorzystanie sprawia, że obsługa motocykla jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Elementy wyposażenia

Kanapa

Szerokość kanapy została tak dobrana, aby zagwarantować maksimum komfortu podczas jazdy, nie tylko w terenie. Wytrzymała konstrukcja tylnego stelaża poradzi sobie podczas jazdy w off-roadzie.

Osłna silnika

Standardowa, aluminiowa osłona silnika, chroni go przed uderzeniami kamieni. Ten detal idealnie pasuje do wizerunku motocykla gotowego na jazdę w każdych warunkach.

Szersze podnóżki

Szersze podnóżki są gwarancją solidnego oparcia i stabilności podczas jazdy, zarówno na stojąco, jak i siedząco. Agresywny design podkreśla wizerunek motocykla, który nie boi się wyzwań.

Zbiornik paliwa

Zbiornik paliwa ma lekką konstrukcję. Jego pojemność to 8,7 l.

Pozycja na DR-Z4S

Pozycja na DR-Z4S została opracowana zgodnie z najnowszymi trendami i zasadami ergonomii tak, aby zapewnić optymalną kontrolę nad motocyklem podczas jazdy w terenie. Musi ona zagwarantować stabilność i komfort jazdy, dzięki którym każdy wyjazd stanie się przyjemnością. A wszystko to niezależnie od tego, czy jeździsz po asfalcie, czy odkrywasz nowe trasy poza nim.

Zainteresowanych motocyklem Suzuki DR-Z4S zapraszamy do Salonu MonsterBike w Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 93. Oryginalne akcesoria odmienią Twój motocykl Suzuki DR-Z4S, dlatego z przyjemnością pomożemy w dobraniu „biżuterii” do Twojego wymarzonego motocykla.

Category
MOTOCROSS, Suzuki