FAQ

Czy oferowane produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie towary oferowane w sklepie www.MonsterBike.pl są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Występują różne długości trwania gwarancji, od 6 miesięcznych po gwarancje 5-letnie.

Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki?

Staramy się mieć ich jak najwięcej na miejscu ale zdarza się jednak, iż danego produktu nie ma obecnie na stanie. Wtedy towar sprowadzamy od dystrybutora. Jeżeli produkt w ogóle nie jest dostępny w Polsce, kontaktujemy się z klientem i ustalamy kolejne kroki.

Zakupiłem produkt i co dalej?

Drogą mailową otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia, a następnie jego akceptację. Zostaniesz poinformowany o dacie wysyłki. Przy wyborze przesyłki kurierskiej dostaniesz również potwierdzenie nadania z firmy kurierskiej.

Kiedy zostanie zrealizowana wysyłka?

Wysyłka towaru dostępnego „od ręki” kupionego w sklepie www.MonsterBike.pl do godziny 14.00 wysyłamy tego samego dnia. Pozostałe towary wysyłamy zgodnie z dostępnością podaną w karcie produktu. Gdyby czas wysyłki miał się wydłużyć to nasz pracownik poinformuje o tym fakcie telefonicznie.

Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne w sklepie www.MonsterBike.pl formy płatności to:

– płatności elektroniczne obsługiwane przez system PayU.pl

– pobranie u kuriera

– raty przez e-Raty Santander Consumer BANK S.A.

– gotówka (w sklepie stacjonarnym)

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Oczywiście towar można odebrać osobiście ale potwierdź wcześniej dostępność.

Czy przy zakupie otrzymam dowód zakupu?

Wszystkie oferowane przez nasz sklep produkty i usługi pochodzą z legalnych źródeł. Masz możliwość wyboru dokumentu potwierdzającego zakup, domyślnie wystawiamy paragon fiskalny ale może to być również faktura.


Zaznacz niniejsze zgody, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą: