SZYBKA DOSTAWA
Już nawet w 48 h możesz cieszyć się zakupami z naszego sklepu. Zamów już dziś, a towar dostarczymy sprawnie i szybko!
44 900,00 zł
Suzuki GSX 8R to kolejny model z rodziny GSX. Wyróżnia się wyglądem typowym dla motocykli sportowych. Jego osiągi zachęcają do sportowej jazdy, gwarantując jednocześnie komfort i łatwość prowadzenia. Ostra i dynamiczna stylistyka wyróżnia Suzuki na ulicy – trudno ten motocykl pomylić z jakąkolwiek inną maszyną.
Suzuki GSX 8R to kolejny model z rodziny GSX. Wyróżnia się wyglądem typowym dla motocykli sportowych. Jego osiągi zachęcają do sportowej jazdy, gwarantując jednocześnie komfort i łatwość prowadzenia. Ostra i dynamiczna stylistyka wyróżnia Suzuki na ulicy – trudno ten motocykl pomylić z jakąkolwiek inną maszyną.
Przy zakupie motocykla w naszym salonie oferujemy:
– stały rabat przypisany do klienta na zakupy w salonie
– stały rabat przypisany do klienta na usługi serwisu i części zamienne
– pomoc w doborze akcesoriów motocyklowych i odzieży
– ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach
– pomoc przy uzyskaniu finansowania (kredyt lub leasing)
– dostawa pod wskazany adres
W rozliczeniu możemy przyjąć Twój motocykl.
Zainteresowanych motocyklem Suzuki GSX-8R zapraszamy do Salonu MonsterBike w Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 93. Oryginalne akcesoria Suzuki odmienią Twój motocykl dlatego z przyjemnością pomożemy w dobraniu „biżuterii” do motocykla.
Waga | 205 kg |
---|---|
Wymiary | 215,5 × 77 × 113,5 cm |
KATEGORIA | Pojazdy |
RODZAJ POJAZDU | motocykl |
MARKA POJAZDU | Suzuki |
TYP POJAZDU | Sport |
MODEL | GSX-8R |
ROK MODELOWY | 2024 |
KOLOR | Czarny, Niebieski, Srebrny |
Sercem Suzuki GSX-8R jest rzędowy dwucylindrowiec nowej generacji, o pojemności 776 cm3. Moc 85 KM zapewnia dużo lepsze osiągi niż motocykle z silnikami o pojemności 650 cm3. Co niezwykle ważne motocykl prowadzi się łatwo i przyjaźnie, co docenią także początkujący motocykliści.
Nowe Suzuki GSX-8R w znakomity sposób łączy w sobie cechy praktyczne, osiągi, przyjazne prowadzenie oraz zaawansowane opcje wyposażenia z najnowocześniejszą stylistyką motocykla sportowego. Przypadnie do gustu wszystkim motocyklistom, w każdym wieku i z dowolnymi umiejętnościami. Suzuki GSX 8R gwarantuje radość z jazdy podczas każdego wyjazdu, niezależnie od tego, czy dojeżdżasz motocyklem do pracy lub szkoły, na zakupy, czy też wybierasz się w ekscytującą podróż prowadzącą krętymi górskimi drogami.
Projekt nowego motocykla rozpoczął się od wybrania i przygotowania idealnego silnika. Inżynierowie Suzuki najpierw starali się zaprojektować smukły i kompaktowy zespół napędowy, do którego dodana została rama, gwarantująca idealne prowadzenie. Mając to na uwadze, Suzuki zaprojektowało rzędowy dwucylindrowy silnik z rozrządem DOHC o pojemności 776 cm3, i 4 zaworami na cylinder. Jednostka zapewnia doskonałą równowagę pomiędzy płynną, kontrolowaną mocą dostępną już od niskich obrotów i przyjemną dynamiką w górnym i najwyższym zakresach obrotów.
Stylistyka nowego modelu bardzo mocno nawiązuje do kultowych, sportowych, motocykli Suzuki. Jednocześnie styliści poświęcili wiele uwagi by wygląd Suzuki GSX-8R był nowoczesny, świeży i wyznaczał nowe kierunki.
Dwa, czterotłoczkowe, promieniowo montowane zaciski hamulcowe w przednim kole współpracują z dwiema tarczami o średnicy 310 mm. Takie połączenie jest gwarancją dużej skuteczności i precyzji działania hamulców Suzuki GSX-8R. Tylny hamulec wyposażono w tarczę o średnicy 2140 mm, z zaciskiem jednotłoczkowym.
Koła i opony idealnie uzupełniają charakterystykę pracy przedniego tylnego zawieszenia, zapewniając doskonałą przyczepność, stabilność i zwinność prowadzenia, a jednocześnie przyczyniając się do komfortowej jazdy.
Aluminiowy wahacz wyróżnia się charakterystycznym kształtem i został zaprojektowany tak, aby sprawdzić się każdych warunkach – zarówno podczas spokojnej jazdy w mieście, jak szybkiej po górskich serpentynach- Lekka aluminiowa konstrukcja poprawia prowadzenie i reakcję tylnego zawieszenia, jednocześnie zapewniając komfort.
Widelec upside-down Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP pozwolił na wyeliminowanie wkładu z jednej z goleni i umożliwił zwiększenie rozmiaru tłoka. Dzięki temu konstrukcja zawieszenia jest nie tylko lżejsza, ale także charakteryzuje się znakomitymi właściwościami tłumienia – widelec równie dobrze spisuje się podczas jazdy sportowej, jak i turystycznej. Tylne zawieszenie z centralnym amortyzatorem połączonym z wahaczem za pomocą systemu dźwigni, ma możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny i zostało skonfigurowane w ten sposób by zapewniać stabilność prowadzenia podczas jazdy na prostych oraz płynne I precyzyjne prowadzenie na drogach krętych i pełnych zakrętów.
5 calowy wyświetlacz TFT wyróżnia się dużą czytelnością i ułatwia dostęp do najważniejszych informacji komunikatów. Duży „świetlacz TFT nie tylko informuje kierowcę o stanie motocykla, włączonych systemach I wybranych ustawieniach, ale również dostarcza w czasie rzeczywistym najważniejsze informacje o stanie motocykla.
Inteligentna elektronika Suzuki (S.I.R S.) obejmuje zestaw zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy. Kierowca może dowolnie wybierać ustawienia dla każdego systemu, aby najlepiej dopasować je do poziomu umiejętności i doświadczenia oraz optymalizować osiągi do warunków jazdy i nawierzchni drogi w dowolnym momencłe.
SDMS wykorzystuje elektroniczny system sterowania przepustnicą. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów jazdy, które zapewniają odmienną charakterystykę osiągów i zarazem najlepszą kontrolę nad jednostką napędową. Ma to na celu przede wszystkim dopasowanie motocykla do warunków pogodowych, nawierzchni, po której jedziemy i do stylu jazdy w danym momencie.
Ogranicza ryzyko uślizgu tylnego koła podczas przyspieszania. Ułatwia kontrolę nad motocyklem, niezależnie od tego, czy motocyklista jedzie sam, z pasażerem, czy motocykl jest obciążony. STCS nie tylko zmniejsza poziom<br /> stresu zmęczenia, ale daje motocykliście większą kontrolę nad maszyną i pewność (bez względu od poziomu doświadczenia).
Dwukierunkowy system zmiany biegów (quickshifter) umożliwia szybką zmianę przełożenia (na wyższy lub niższy bieg) bez konieczności używania dźwigni sprzęgła- System ten należy do wyposażenia standardowego- Quickshifter umożliwia szybką jazdę w sportowym stylu, ale również zwiększa precyzję zmiany biegów i zmniejsza zmęczenie podczas długich podróży.
System ten pozwala użytkownikowi uruchomić motocykl jednym szybkim naciśnięciem przycisku start. Rozrusznik wyłączy się automatycznie w momencie uruchomienia silnika. Gdy skrzynia biegów znajduje się w położeniu<br /> neutralnym, wtedy nie ma potrzeby wciskania dźwigni sprzęgła.
Zapobiega blokowaniu się kół, nawet podczas gwałtownego/awaryjnego hamowania. System monitoruje prędkości obrotowe obu kół i na tej podstawie dobiera siłę hamowania. ABS w GSX-8R ma dwa poziomy ustawienia. Mode 1 zapewnia minimalny wpływ na proces hamowania. Natomiast tryb Mode 2 wkracza do akcji zdecydowanie szybciej. Jednostka sterująca ABS ma kompaktową lekką konstrukcję, dzięki czemu nie wpływa znacząco na masę motocykla.
Już nawet w 48 h możesz cieszyć się zakupami z naszego sklepu. Zamów już dziś, a towar dostarczymy sprawnie i szybko!
Gwarantujemy bezpieczne, sprawne i szybkie transakcje oraz płatności internetowe. Skorzystaj także z opcji finansowania.
Masz pytania? Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 18 :00 +48 668 301 301
Sprawdź co przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie – korzystaj z ofert specjalnych i obniżek
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.